close

 好開心係4月19日收到 theZtyle 的SMS,邀請參與彩豐行JOSERISTINE蘋果幹細胞活膚面霜試用活動,我係第一次被抽中,萬分歡喜,感覺好Lucky,20號老公就即刻幫我到尖沙咀拿取。

回到家中,我見到這個包裝係密封的,用一個好靚,好天然的綠色罐裝包裝住。

等我先先介紹一下這個JOSERISTINE面霜的產品:

蘋果幹細胞是近期美容界的大熱,瑞士化學家發現瑞士阿爾卑斯山有一種極罕有的蘋果樹,名為Uttwiler Spatlauber,雖然其貌不揚,但卻含有具明顯抗衰老功效的蘋果幹細胞。 蘋果幹細胞活膚面霜採用天然原料蘋果幹細胞,配合可可巴油及透明質酸,即時保濕滋潤皮膚,具抗氧化功能,延緩皮膚衰老,大大增生肌膚細胞70%,同時修復受損細胞,減淡皺紋及幼紋,改善膚質,使肌膚回復年輕光澤富彈性。此外,有效對抗UV紫外線的傷害,抑制黑色素形成,減退暗啞皮膚,持久亮白。

價錢: HK$158/50ml

解開包裝袋,清清楚楚的看見,不愧為蘋果幹細胞,見到半個的Apple標誌,好容易認 。

蘋果幹細胞活膚面霜特別採用榮獲歐洲最創新天然原料大奘之嶄新成份 - 蘋果幹細胞PhytoCellTecTM,結合兩大重點成份-透明質酸及可可巴油,全方位喚醒肌膚細胞,讓肌膚感受大自然式的重生新體驗

從罐子的兩旁都可以見到封條

,保証是全新,未有開封過的。

在罐的後面刻上了主要的成份: 包含了蘋果幹細胞、可可巴油、透明質酸、甘油。
同埋係 "Made in HK",大家就唔駛驚有幅射

,可以放心安全咁使用。

罐的底部印有 Expiry Date,不過大會提醒大家,開封後期限就只有4個月,日日用,4個月一定 K.O.左啦~

打開罐頂,見到JOSERISTINE好有心思的放了張使用說明書在這裡,有埋圖示,簡單易明。我第一次使用面霜係咁樣Bump出來的,好特別!

取出了今次的唯一主角 - 蘋果幹細胞活膚面霜,瓶子非常之靚,仲有用綠色做主題,有一種清新怡人既感覺。而面霜係採用了真空的瓶子,有助預防外間之溫度及觸菌污染乳霜,既密實,又衛生

我就依著說明書的講解去用

1. 潔面爽膚後,從罐子裡取出面霜

2. 先打開透明的瓶蓋

3. 用指尖係白色既頂部向下壓

4. 乳霜會係小孔內擠出

5. 取適量塗於面部及頸部

6. 輕輕按摩,幫助乳霜吸收

蘋果幹細胞活膚面霜,好容易推開,輕輕按摩幾下,吸收得好快,使用時會聞到少少的香味,好清新。我就咁用手背來做個測試,都見到好明顯既效果,使用之後,手背明顯白左好多,仲見到皮膚即時多左光澤。蘋果幹細胞活膚面霜不單只可以滋潤我既皮膚,仲好保濕。

各位 Sis,你地睇下我既額頭,使用左7日之後,好明顯地可以狙擊頑固皺紋、幼紋,見到 D 紋好明顯的淺左好多,相信持久地使用,我的火車軌一定可以減退好多,真係好開心架

其實我都唔明點解我咁快竟會有紋紋,係我最唔開心既一件事,相信 JOSERISTINE蘋果幹細胞活膚面霜可以幫到我,從此可以開心番晒,唔駛再成日左照鏡右照鏡。

JOSERISTINE蘋果幹細胞活膚面霜做到以下幾點:

1. 天然抗氧化.延緩肌膚衰老

2. 修復肌膚細胞,牽動其增生率達70%

3. 重點狙擊頑固皺紋、幼紋

4. 全效抗UV.杜絕黑色素,實現白滑亮肌

5. 密集式保濕.滋潤

大家有興趣不妨買來試下,百幾元就可以見到效果,好值得呀

第一次寫試用文,希望唔會寫得好差啦

 請大家多多支持 !!

toutou610 / Xuite日誌 / 回應(2) / 引用(0)
沒有上一則|日誌首頁|沒有下一則
回應